lørdag den 1. juni 2013

Maj 2013

Maj har været herlig! Den har budt på spændende nye projekter, sommerstemning, årsprøve-travlhed, lyserøde kirsebærblomster, grill-hygge, en koncert i radiobilerne og så har mit elastik-indrammede fjæs været klistret op over hele København!
Jeg må indrømme, at jeg denne gang er blevet nød til at snyde...MEN KUN EN LILLE SMULE!! Jeg har indsat et stillbillede af due-ungen Steven, der bosatte sig i min gård, mens den øvede sig på at flyve. Jeg nåede ikke at filme den med min telefon - men da Steven (det blev han døbt, fordi stavekontrollen rettede "due-ven" til Steven) alligevel blev en ret stor del af min maj måned, synes jeg, han skulle med alligevel :)  
Glæder mig til Juni, som i min verden betyder SOMMERFERIE!!

Tadaaah! MAJ OH MY måned på 1 minut og 28 sekunder!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar