tirsdag den 19. marts 2013

STORM - en teaterkoncert


Al den snak om snestorm giver mig lyst til at fortælle om teaterkoncerten "STORM", som jeg var med til at lave i sidste måned. Teaterkoncerten var et samarbejde mellem Statens Scenekunstskole (Teaterskolen) og Rytmisk Musikkonservatorium (hvor jeg går). Det var SÅ spændende og inspirerende at være med til - ALT kunne lade sig gøre! Hvis jeg siger, at der var en kæmpe vindmaskine, at der blev bygget et hus, som blæste væk, at jeg blev hejst op under loftet i en kran, at der var en væg af lys, at der faldt en vaskemaskine ned fra loftet, at der foregik en hængning, at vi var 10 musikere, der både spillede minimalistisk og storladent, og at der blev brugt utroligt meget teatersminke, har jeg ikke sagt for meget! Vi skrev musikken til forestillingen i efteråret, brugte 4 uger på at øve i foråret, og spillede forestillingen 3 gange i slutningen af februar. Jeg ville have inviteret jer alle sammen, hvis det havde været muligt, men her får i et par stemnings-billeder i stedet.
Der øves:

Vi afprøver lyden af en trompet i modvind
Der sminkes:
Der spilles:
 Der blev brugt uanede mængder af makeup-fjerner:

Hvad rekvisit-lageret gemte:









Ingen kommentarer:

Send en kommentar